Home Over ons Werken bij

Werken bij SOMT University of Physiotherapy

We zijn een toonaangevend opleidingsinstituut voor HBO en WO onderwijs op het gebied van fysiotherapie. We ontwikkelen en verzorgen opleidingen, nascholing voor fysiotherapeuten. Bepalend voor ons succes zijn onze docenten - die ook in de praktijk werken - en onze sterke oriëntatie op innovatie en wetenschappelijke onderbouwing.

Activiteit verzorgen bij SOMT University of Physiotherapy

Heeft u interesse om een activiteit te verzorgen in het kader van nascholing in de fysiotherapie? Stuur dan een e-mail met de cursus die u graag wilt verzorgen - inclusief een kort persoonlijk profiel - naar onze manager nascholing Lotte Germans. Let op: Wij verzorgen alleen cursussen, masterclasses en symposia in onderwerpen waar evidentie aanwezig of te verwachten is.

Huidige Vacatures

Financieel Administratief Medewerker - 16-20 uur per week

Naast deze functie bestaat de afdeling uit het Hoofd Financiën en twee andere financieel administratief medewerkers.

De werkzaamheden
  • Controleren, inboeken en betaalbaar stellen van facturen en declaraties (crediteurenadministratie);
  • Verwerken van dagafschriften;
  • Archiveren van verwerkte stukken;
  • Opstellen van eenvoudige financiële overzichten voor onderdelen van de financiële administratie;
  • Controleren van deze overzichten op juistheid en volledigheid en oplossen van verschillen;
  • Beantwoorden van vragen van collega’s en leveranciers over facturen en declaraties en de betaling daarvan.
De werktijden worden in overleg vastgesteld en bij voorkeur verdeeld over vier tot vijf dagdelen.

 

Het profiel

  • Ervaring met financieel administratieve werkzaamheden;
  • Financieel administratief MBO-diploma op tenminste niveau 3 (of diploma Basiskennis Boekhouden);
  • Ervaren gebruiker van boekhoudkundige software en Excel, ervaring met Exact is een pré;
  • Accuraat en gericht op het leveren van kwaliteit;
  • In staat eigen werkzaamheden goed te plannen en zelfstandig uit te voeren;
  • Dienstverlenende instelling, zowel intern als richting externe contacten.
Voor deze functie is integriteit vanzelfsprekend van groot belang. Bij het aangaan van een contract zullen wij daarom een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vragen. Het salaris is marktconform en afhankelijk van opleiding en ervaring.

Reageren

Ben je geïnteresseerd en pas je in het profiel? Mail dan je motivatie met je cv uiterlijk 19 april 2021 aan onze HR-manager, Cécile Verheij (c.verheij@somt.nl).
De eerste gesprekken zijn gepland voor donderdag 23 april 2021.
Wil je meer weten over de functie? Stuur dan een mail met je vraag en je telefoonnummer aan ons Hoofd Financiën, Harry Rotgers (h.rotgers@somt.nl).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.